Hlášení poruch – 800 02 02 02/ 4 Voleje pouze sem + návod viz níže
Tento tel.: 608080008 neslouží ani k hlášení poruch ani pro info k vyůčtování, slouží pouze na ! Prodej služeb !
V případě že máte problem s připojením internetu tak nejprve odpojte modem z elektrického proudu cca na 20 sek. Po té znovu zapojte modem do elektrického proudu a vyčkejte přibližně 3 minuty. Jestliže se Váš modem nepřipojí ani po této operaci tak volejte – Technickou podporu na čísle : (doporučujeme volat z mobilního telefonu)
Poruchy pouze zde – 800 02 02 02 - po té mačkat tato čísla 4 / 1 / číslo přípojky / 2 / 2 / čekáte na Operátora.
Nebo pošlete dotaz na https://poruchy.o2.cz/.
Pokud nejste zákazník O2 a chcete nahlásit problém třeba, spadlý sloup, překopnutý kabel, poškozený rozvaděč -
volejte nebo pište na Cetin – 238 464 190 / nmc.fdextala@cetin.cz
O2 TV :
V případě že přestala fungovat O2 TV, tak nejdříve zjistěte jestli všechny kabely jsou připojene tak jak mají být. Poté odpojte z elektrické sítě jak set-top-box tak i modem. Vyčkejte cca 1 minutu a poté set-top-box i modem připojte zpět do elektrické sitě. Jestli se set-top-box i modem nepřihlásí do 4 minut tak volejte – Technickou podporu na čísle :
800 184 084 - po té mačkat tato čísla 4 / 1 / číslo přípojky / pouze hlášení.
O2 Pevná linka :
V případě poruchy pevné telef. linky si zkontrolujte jestli telefonní kabel je řádně zastrčený jak v telefonní zásuvce ve zdi tak i ve vašem telef. přístroji. Pokud je vše tak jak má být a problém stále přetrvává tak volejte – Technickou podporu na čísle :
800 184 084 – po té mačkat tato čísla 4 / 1 / číslo přípojky / 2 / 1 / Operátor.